21 Aralık 2016 Çarşamba

Otacı gençlerle yüzde 10 ciro artışı hedefliyor

Bitkisel kozmetik ve ürün pazarının önemli markalarından olan Otacı, genç tüketicilere yönelik ürünleriyle ciro hedefini yüzde 10 arttırmayı planlıyor.

Bitkisel kozmetik ve ürün pazarının önemli markalarından olan Otacı, genç tüketicilere yönelik ürünleriyle ciro hedefini yüzde 10 arttırmayı planlıyor. Bunun için hem ambalajlarını yeniledi hem de tamamen gençlere yönelik 4 doğal meyveli şampuanı üretti.
Tamamen yerli sermayeli Kurtsan Holding'in markası olan Otacı, bitkisel pastille çıktığı 61 yıllık yolculuğunda genç nüfusun ihtiyaçlarını da merkezine aldı.
Kurtsan Holding Yönetim Kurulu Başkanı Aylin Kurt dünya kozmetik ve kişisel bakım sektörünün 460 milyar dolar hacminde olduğunu hatırlatarak "2020 yılında ise bu rakamın 675 Milyar Dolar'ın üzerine çıkacağı öngörülüyor. Türkiye'de ise yıllık hacim 8 Milyar TL civarında. Ülkemiz pazarı, her yıl yüzde 10 büyüyor. Satışlarda doğal ürünlerinin payı yüzde 5, ancak bu oran hızla yükseliyor. Nedeni ise gençlerin doğal ürünleri tercih etmesi. Bu nedenle gençlere yönelik ürünler ve satış stratejileri geliştirdik" dedi.
Aylin Kurt, yaptıkları araştırmalarda doğal ürünlere yönelen gençlerin bitki veya meyve kokulu şampuanları tercih ettiklerinin ortaya çıktığını söyledi.
Kurt, bu sonuçlara göre 2017 yılı için yenilikler yaptıklarını şöyle anlattı: "Yıllardır ürettip sattığımız raflardaki bitkisel şampuanlarımızın içerik ve ambalajlarını yeniledik,. Ancak asıl yeniliği gençlere yönelerek yaptık. Gençler için tamamen doğal meyveli şampuan serisi çıkarttık."
Kurt, 2017'deki gençlik hamlesi için 4 yeni şampuan ürettiğini belirterek "Yıllardır tüketicilerin beğenerek kullandığı diğer bitkisel şampuanların da ambalajlarını değiştirdi. Yeni ürün ve ambalaj yenilemesi ile 2017'de yüzde 10 ciro artışı hedefliyoruz" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder