25 Nisan 2015 Cumartesi

Ailesinden 5 yıl işkence gördü

Şuan 21 yaşında olan Teksas'ta yaşayan Lauren Kavanaugh'un hikayesi okuyanların tüylerini ürpertiyor.

Daily Mail'in haberine göre 3-8 yaşları arasında 5 yıl boyunca annesi ve üvey babasının işkence ve tecavüzüne maruz kalan Lauren, 1,5 metreye 2,5 metrelik bir dolabın içerisinde yaşamaya mahkum edilmiş. Bu dolapta yaşamak zorunda bırakılan Lauren, her gece üvey babasının tecavüzüne uğradığını anlattı.

Lauren, 5 yıl süren kabusun ardından bir komşunun polise başvurmasıyla kurtarıldı.

Kendisine "küçük sırrımız" diyen cani çift, minik Lauren'i bir komşuya göstermeye kalkınca yakayı ele verdi.
Annesinin Dallas'taki evindeki dolaptan kurtarıldığında 8 yaşında ve sadece 11 kilo olan Lauren, organları iflas etmek üzereyken hastaneye yetiştirildi.

Hastanede kaldığı süre boyunca soykırım kurbanlarına uygulanan bir yöntemle beslenen Lauren'in doktorları, yıllar süren tecavüz ve işkence nedeniyle bir dizi ameliyat gerçekleştirdi.

Küçük kız için ifade vermek çok travmatik bir durum olacağından annesi ve üvey babası tecavüzden yargılanamadı. Ancak 2002 yılında çocuğa zarar vermek suçundan ömür boyu hapse çarptırıldı.

Doktorların çabası sonucunda tamamen iyileşen ve normal hayata ayak uydurabilen Lauren yaşadığı kabusun nasıl başladığını şu sözlerle anlatıyor:


 " Bir gün ağlamama sinirlenen annem kolumdan tuttu ve beni dolaba kapattı. Kıyafetlerin içinde saatlerce bekledim. Su veya yiyecek vermedi, her yer çok karanlıktı. Henüz 3 yaşında olan Lauren zaman zaman çıkarılıp tecavüze uğradığını da ekliyor. "Çığlıklarım duyulmasın diye yüksek sesle müzik açıyorlardı. Ardından beni tekrar dolaba kapatıyorlardı. Tuvaletimi de uyuduğum dolabın içinde yapmak zorundaydım. Halı tamamen kirlenmişti ve ince, ıslak bir battaniyenin altında uyumak zorundaydım" dedi.

"Yemek için çok az şey veriyorlardı ve sadece işkence yapmak istediklerinde beni dışarı çıkarıyorlardı. Bir keresinde annem 6 yaşındayken beni banyoya götürdü ve kafamı suyun altına soktu. Başka bir gün ise önüme peynirli makarna koydu ancak çiğnedikten sonra yutamayacağımı, tükürmem gerektiğini söyledi" dedi.

2001 yılında polislerin kurtardığı Lauren'i bir aile evlatlık edinmiş ve şuan onlarla mutlu bir hayat sürüyor.

Ancak evlat edindiği ilk zamanlarda yaşadığı travma sebebiyle sürekli yiyecek saklamaya devam etmiş.

İlk kez banyoya sokulacağı zaman ise "Beni öldürmeyin" diye bağırdığını hatırlıyor.

Atina'da psikoloji okuyan Lauren, kendi gibi taciz ve tecavüz kurbanlarına yardım etmek istediğini dile getiriyor.

(medyafaresi.com.tr)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder