11 Nisan 2015 Cumartesi

Fişinin çekilmesini istemedi, mucize gerçekleşti

ABD’de geçirdiği motosiklet kazası sonucu komaya giren yedi aylık eşi Matt’in (22), doktorların ısrarına rağmen fişinin çekilmesini istemeyen Danielle Josey Davis (23), eşinin uyanmasıyla büyük sevinç yaşadı. Doktorların uyanmasının mümkün olmadığını söylediği Matt Davis, aradan aylar geçtikten sonra uyandı. 

Mirror’da yer alan habere göre, 2010’da Davis komaya girdikten yalnızca dokuz gün sonra doktorlar Danielle’e eşinin komadan çıkabilme olasılığının yüzde 10 olduğunu söyledi. Ne var ki, Danielle doktorlara pes etmeyeceğini belirtti ve her gün eşinin başucunda elini tutarak onunla konuştu. Danielle, “Doktorlar yaşam destek ünitesinin fişini çekmemizi önerdi. Benim yerimde olsalar fişi çekeceklerini söylediler. Ancak ben reddettim. Durumunun iyileşip iyileşmeyeceğini görmek için ona zaman vermek istedim” dedi. Danielle, “Hayata birlikte başlama şansına sahip olmadık, pes etmeyecektim” ifadesini kullandı. Üç ay boyunca komada kalan Matt, iyileşme belirtileri göstermemiş. Doktorların eve göndermeyi kabul ettiği Matt’le, evde eşi ve annesi ilgilenmiş. Çift eve gittikten birkaç hafta sonra ise bir mucize gerçekleşmiş. Matt’in kolunu kıpırdatması için çabalayan Danielle, Matt’in eline bir şapka vermiş ve bunu başına götürmesini istemiş.

Mucize ise tam bu noktada gerçekleşmiş; Matt, “Deniyorum” diyerek eşine yanıt vermiş. O anı, “Duyduğum en güzel şeydi” diyerek anlatan Danielle, eşinin kazadan üç yıl öncesine kadar hiçbir şeyi hatırlamadığını, dolayısıyla evlendiğini de bilmediğini söyledi.

Şu anda Matt’in durumunun daha iyi olduğu belirtilirken, çiftin önündeki en büyük zorluk tedavi masrafları. Çift için GoFundMe’de bir bağış sayfası açıldığı ifade edildi.  Danielle, eşinin yakın bir zamanda yardım olmadan yürüyebilmesini ve “2010’da kaldıkları yerden devam edebilmeyi” umuyor. Matt’in ise diğer evli erkeklere bir tavsiyesi var: “Dostum, çöpü dışarı çıkar. Çünkü bunu yapamayacağın bir gün gelebilir.” (radikal.com.tr)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder