6 Eylül 2019 Cuma

Maritim Beach Hotel

Bodrum'un Gölköy kasabasında konumlanmış olan Maritim Hotel, 10 konaklama birimi ile konuklarına hizmet vermektedir.

Tesisin sade renklerle dekore edilmiş ferah ve konforlu odalarında LCD uydu Tv, klima, özel banyo, banyo malzemeleri, saç kurutma makinesi, ortak balkon, eşya dolabı, makyaj aynası, Wİ-Fi, çalışma masası yer almaktadır.

Bunun yanı sıra Maritim Hotel konuklarına sunulan diğer olanaklar arasında özel deniz iskelesi, botanik bahçe, ortak kullanım alanlarında Wİ-Fİ, 7/24 açık resepsiyon, restoran, bar yer almaktadır.

Sabah kahvaltılarının açık büfe olarak servis edildiği Maritim Hotel'de, beş çayları ve ev yapımı pasta börek ve keklerle renklenmekte, gündüz iskele olan alan da akşamları zengin menülere ev sahipliği yapan bir restoran haline gelerek zeytinyağlı sebze yemekleri, ev yemekleri ve deniz ürünleri ile konuklara hizmet vermektedir.

Maritim Hotel, Bodrum Leleg Yolu'na 7 km, Gümbet Barlar Sokağı'na 10 km, Halikarnas Mozolesi'ne 10 km, Bodrum Otogarı'na 10 km, Bodrum Kalesi'ne 11 km, Bodrum Akvaryum Koyu'na 13 km, Aspat Koyu'na 17 km, Bodrum şehir merkezine 18 km, Gümüşlük'e 21 km, Milas-Bodrum Havaalanı'na 45 km mesafededir.

Maritim Beach Hotel Adres
Ataturk Cad. No:140 Golturkbuku Bodrum, Göltürkbükü, Türkiye

Maritim Beach Hotel Fotoraflar










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder