20 Ocak 2016 Çarşamba

Güzelleşmek için sağlığından vazgeçti

28 yaşındaki Danielle Dyer 16 yaşındayken arkadaşlarıyla birlikte bronzluk yarışmalarına katıldı. Danielle 21 yaşına geldiğinde kendisine kötü huylu bir cilt kanseri türü olan melanom tanısı konuldu. Bu olaydan sonra pişmanlığını dile getiren Danielle insanları cilt kanserine karşı uyarıyor.
16 yaşındayken ilk bronzlaşma deneyimini yaşayan ve o dönemlerde bir moda anlayışı olan bronzlukla tanışan Danielle o günleri," Tatillerde arkadaşlarımla aramda bir rekabet olurdu. En sonunda yanma noktasına kadar geldim" diye anlatıyor.
Danielle "Şimdi geriye baktığımda,  yaptığım şeyin kötü olduğunu farkettim.O zamanlar ben kesinlikle bağımlıydım. Gün geçtikçe cildimde yanıklar oluşmaya başladı ve ben bunun iyi bir şey olduğunu düşünüyordum. " diyor. 
"ÇOK PİŞMANIM"
Kanser olduğunu öğrendiğinde 4 operasyondan geçtiğini ve yaptıklarımdan pişman olduğunu dile getiren Danielle şimdilerde ise cildini korumak için her gün  50 faktör korumalı güneş kremini yüzüne kollarına sürdüğünü ve kış aylarında bile vücudunu korumaya devam ettiğini söylüyor.
Geçmiş günleri ve eski fotoğraflara nefretle baktığı söyleyen Danielle "insanlar kendileri için sağlıklı olanı yapmalı, ben bunu zor yoldan öğrendim. O zamanlarda güneşte dışarı çıkamaz hale gelmiştim" diyerek duyduğu pişmalığı anlatıyor.
O şimdi Southampton Firvale Estetik Kliniği'nde bir güzellik terapisti olarak çalışıyor ve  diğer insanları bronzlaşmak konusunda uyarıyor.
hürriyet.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder